DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Koszty wysyłki nie są zawarte w cenach produktów.
2. Koszt przesyłki widoczny jest w koszyku, po dokonaniu wyboru opcji dostawy.
3. Wysyłki są realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku na adres podany w zamówieniu.
4. Koszty przesyłki ponosi Klient.
5. W zależności od wybranej formy płatności, sposobu wysyłki, gabarytów wybranych produktów czas realizacji zamówienia może wynieść 1 dnia do maksymalnie 14 dni roboczych (zamówienia złożone do godziny 13 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu roboczym).
6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu środków za zakupiony produkt na nasze konto bankowe lub po wybraniu przez kupującego opcji odbioru przesyłki za pobraniem.
7. O poszczególnych etapach dostawy, zostaniesz powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
8. Koszty dostawy zagranicznej ustalany jest indywidualnie, realizacja zamówienia po zapłacie.
9. Reklamacja, zwrot, odstąpienie od umowy zostały opisane w Regulaminie.
10. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz paczkomatów Inpost.
DARMOWA DOSTAWA OBOWIĄZUJE OD 300 zł brutto
w przypadku wysyłki za granicę, ceny przesyłek ustalane są indywidualnie
FORMY DOSTAWY
FORMY PŁATNOŚCI
Przedpłata na konto - prosimy o dokonywanie wpłat na konto:
Odstraszanie
ul. Półłanki 22,
30-740 Kraków
Numer konta do wpłat: 91 1240 4533 1111 0011 1285 1182
SWIFT: PKOP PL PW
Nasz bank: Pekao SA
Płatności natychmiastowe realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)
Płatność przy odbiorze - klient dokonuje opłaty gotówką kurierowi w momencie przekazania paczki z towarem.
UWAGA! PROSZĘ SPRAWDZAĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA!
Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie do kwoty 3000zł (paczki wysyłane Pocztą Polską nie są ubezpieczane). Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. W związku z tym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera! W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient ma możliwość w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy kurierskiej, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.
ODBIÓR OSOBISTY